Jūsų krepšelis 0

Garantijos

Jei gavote nekokybišką prekę
Interneto knygynas www.pegasas.lt garantuoja prekių kokybę, todėl jei pastebėjote leidybinį broką arba prekė buvo sugadinta gabenimo metu, nedelsdami skambinkite tel. 8 700 55177 arba rašykite el. paštu pegasas@pegasas.lt. Susitarsime dėl Jums priimtiniausio prekės pakeitimo būdo ir nekokybišką prekę pakeisime kokybiška.

Jeigu prekė, kurią užsisakėte interneto knygyne www.pegasas.lt Jums nepatinka, turite teisę ją grąžinti. Jums reikia per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos pranešti mums apie savo ketinimą grąžinti prekę tel. 8 700 55177 arba el. paštu pegasas@pegasas.lt ir išsiųsti ją atgal adresu: Didysis Pegasas, PC AKROPOLIS, Ozo g. 25, LT-07150 Vilnius, sumokant knygos grąžinimo išlaidas. Mes grąžinsime Jums pinigus už nepatikusią prekę per 15 dienų nuo jos gavimo.
Grąžinant prekes, būtina pateikti pirkimo sąskaitą. Atgal priimamos tik kokybiškos, nepažeistos ir nepraradusios prekinės išvaizdos prekės. Nustačius, kad ji buvo pažeista, klientas įsipareigoja atlyginti  visus nuostolius ir pinigai jam nėra grąžinami.

Kokybiškos el. knygos nekeičiamos ir negrąžinamos.

„Pegaso“ knygynuose įsigytos kokybiškos prekės nekeičiamos ir negrąžinamos, vadovaujantis LR ūkio ministro 2014 m. liepos 22 d. NUTARIMU Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių“ 17 punktu:
<...> Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus, jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, gali būti netenkinamas įsigijus tokias prekes:
• spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
• žaislus, žaidimus.