Kortelių žaidimas AUKSINIS PROTAS STARTAS Nr. 2

11,99 €
Loading
„Auksinis protas. Startas“ – tai intelektinis žaidimas suaugusiesiems, kurį smagu žaisti vakarėlių metu, kelionėje ar tiesiog namuose su artimaisiais. „Auksinis protas. Startas Nr.2“ – tai antrasis kortelių žaidimas su naujais klausimais ir interaktyviomis užduotimis! Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas, kartu su žaidimo „Auksinis protas. Startas Nr.1“ kortelėmis arba papildyti stalo žaidimą „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“. 

Žaidimą sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelė ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.Žaidimą sudaro:
• 50 kortelių po du klausimus su trimis atsakymų variantais (I turas);
• 50 kortelių po du klausimus su keturiais atsakymų variantais (II turas);
• 10 džokerio kortelių su interaktyviais klausimais.

ŽAIDIMO TAISYKLĖS
PASIRUOŠIMAS IR EIGA. Į dvi atskiras krūveles sudėkite pirmojo (nuo 1 iki 50 kortelės) ir antrojo (nuo 51 iki 100 kortelės) turo korteles. Į kiekvieną krūvelę įdėkite po penkias džokerio korteles. Žaidimas pradedamas pirmojo turo kortelėmis, kurias reikia sumaišyti ir užverstas padėti ant stalo. Kortelės traukiamos paeiliui, klausimai skaitomi garsiai. Jei žaidimas komandinis, komandos nariai gali tartis tarpusavyje. Atsakymus tikrina priešininkas arba priešininkų komanda. Sužaidus pirmąjį turą, tokiu pat principu žaidžiamas antrasis. 

DŽOKERIO KORTELĖ. Žaidėjas (ar komanda), ištraukęs džokerio kortelę, išmaniuoju telefonu turi nuskaityti nuo jos QR kodą, kad ekrane išvystų jam skirtą užduotį. Ją pristatys vienas iš TV žaidimo „Auksinis protas“ vedėjų – Arūnas Valinskas arba Andrius Tapinas. Žaidėjas gali atsisakyti vykdyti užduotį, nenuskaitęs QR kodo. Tokiu atveju džokerio kortelė atitenka kitam žaidėjui (ar komandai). 

TAŠKAI. Už teisingą atsakymą skiriamas 1 taškas. Už tinkamą džokerio užduoties atlikimą – 3 taškai. Už džokerio kortelės perleidimą kitam žaidėjui (ar komandai) nenuskaičius QR kodo – 0 taškų. Už neatliktą užduotį nuskaičius QR kodą atimamas 1 taškas. 

NEKOMANDINIS ŽAIDIMAS. Pirmiausia žaidžiamas Auksinio V. raundas. Žaidėjai paeiliui traukia korteles ir visi atsakinėja tik į Auksinio V. klausimus. Kai šie baigiasi, žaidžiamas antrasis raundas – visi žaidėjai paeiliui atsakinėja tik į Protuolio T. klausimus.

KOMANDINIS ŽAIDIMAS BE VEDĖJO. Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas – Auksinio V. ir Protuolio T. Komandos paeiliui traukia kortelę ir paeiliui atsako į joms skirtus klausimus. Komanda, ištraukusi džokerio kortelę, išrenka savo narį, kuris atliks užduotį.

KOMANDINIS ŽAIDIMAS SU VEDĖJU. Išsirinkite žaidimo vedėją. Likę žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas – Auksinio V. ir Protuolio T. Žaidimo vedėjas traukia kortelę ir užduoda komandoms kiekvienai jų skirtus klausimus. Ištraukęs džokerio kortelę vedėjas meta monetą, kad sužinotų, kuriai komandai teks užduotis. Žaidėją, kuris atliks užduotį, deleguoja komandos nariai. 
Daugiau informacijos
ISBN kodas 9786094731518
EAN kodas 9786094731518
SKU 000000000005195407
Puslapių skaičius 110
Viršelio tipas Dėžutė
Leidimo metai 2020-09-28
Originalo kalba Lietuvių
Spalvingumas Spalvotas
Formatas 15,3x10,8x2,7
Leidykla Terra Publica VšĮ
Kontaktiniai duomenys
Registruokite klaidą