Svarbi informacija!

Klientų aptarnavimo taisyklės karantino metu:

  • Prieš įeidami į knygyną, dezinfekuokite rankas. Prie įėjimų yra paruoštos dezinfekcinės priemonės. Apsilankymo metu rekomenduojame dėvėti vienkartines pirštines.

  • Pirkėjai aptarnaujami tik dėvintys kvėpavimo takų apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius).

  • Kol laukiate prie kasos arba konsultanto konsultacijos – išlaikykite saugų atstumą iki kitų pirkėjų ir parduovės darbuotojų. Saugus atstumas yra 2 metrai.

  • Jeigu karščiuojate (37,3 °C ir daugiau), turite ūmių viršutinių kvėpavimo takų ligų požymių (sloga, kosulys, čiaudulys, pasunkėjęs kvėpavimas), labai prašome į knygyną neiti. Saugokite save ir aplinkinius.

Saugiai apsipirkti galite el. knygyne Pegasas.lt.

 

Kiti atsakymai į aktualiausius jūsų klausimus:

Dovanų kuponai:

  • Jau galite atsiskaityti dovanų kuponais el. parduotuvėje!
  • Turimais dovanų kuponais taip pat galite atsiskaityti visuose atidarytuose knygynuose. Dovanų kuponai, kurių galiojimo terminas pasibaigė karantino metu, bus pratęsti galioti dar mėnesį po oficialios karantino pabaigos.

Prekių užsakymas ir pristatymas:

  • Dedame visas pastangas, kad kuo greičiau atrinktume ir išsiųstume Jūsų užsakymus.
  • Gavę užsakymą, jį surenkame ir paruošiame išsiuntimui per 1-3 darbo dienas.
  • Paruošę siuntą, Jūsų užsakyme nurodytu el. paštu išsiunčiame siuntos sekimo numerį.
    Jei gavote siuntos sekimo numerį, tai reiškia, kad jūsų siunta yra paruoša ir šiandien bus atiduota kurjeriui.
  • Jei nerandate laiško su siuntos sekimo nr. savo pašto dėžutėje, patikrinkite šlamšto ir reklamų aplankus, galbūt jis pateko ten. Labai prašome kantrybės, visus Jūsų užsakymus būtinai išsiųsime kaip galėdami skubiau.
  • Visos Lietuvos siuntų tarnybos šiuo metu dirba maksimaliais pajėgumais. Tačiau dėl esamos situacijos, kai kurios siuntos jus pasieks vėliau nei nurodyta. Prašome supratingumo ir kantrybės.
  • Jei užsisakėte prekes į LP express savitarnos siuntų terminalus, gavus pranešimą apie atėjusį užsakymą, prašome, kuo skubiau jį atsiimti ir atlaisvinti vietą terminale kitoms siuntoms.
  • Apmokėjimas kurjeriui arba terminale galimas tik banko kortele.
  • Kurjeriai siuntas šiuo metu perduoda tik lauke.

 

Klientų aptarnavimas:

  • Klausimus, susijusius su pateiktais užsakymais, prašome rašyti tik el. paštu pegasas@pegasas.lt. Į juos atsakysime per 2-3 darbo dienas.
  • Informacija apie užsakymus telefonu neteikiama.
  • Į užklausas gautas Facebook, atsakysime per 1-2 darbo dienas.
  • Šiuo metu pateikti užsakymai nėra koreguojami. Nekeičiamas prekių krepšelio turinys ar siuntimo informacija. Prašome atidžiai rinktis prekes ir mokėjimo bei pristatymo būdus.
  • Dėl didelio užsakymų skaičiaus, prekių grąžinimai šiuo metu neapdorojami. Dėl grąžinimo kreipkitės el. paštu pegasas@pegasas.lt.
Kontaktiniai duomenys
Registruokite klaidą