Pegasas
>Autorių rodyklė>M>Marina Abramović

Marina Abramović

Rodoma 1-4 iš 4
Eiti kiaurai sienas
Marina Abramović
Sandėlyje
    4.8/5
    (4)
    -45%
    9,89 €
    Tapkite Pegaso klubo nariu ir sutaupykite: 8,10 €
    17,99 €
    Eiti kiaurai sienas
    Marina Abramović
    Sandėlyje
      4.8/5
      (37)
      -45%
      15,61 €
      Tapkite Pegaso klubo nariu ir sutaupykite: 12,78 €
      28,39 €
      Marina Abramovic Method
      Katya Tylevich,Marina Abramović
      Sandėlyje
        Neįvertinta
        -20%
        15,99 €
        Tapkite Pegaso klubo nariu ir sutaupykite: 4,00 €
        19,99 €
        Walk Through Walls
        Marina Abramović
        10-14 d.d. pristatymas
          Neįvertinta
          -20%
          16,15 €
          Tapkite Pegaso klubo nariu ir sutaupykite: 4,04 €
          20,19 €

          Marina Abramovič - pasaulinio garso serbų performanso menininkė, gimusi 1946 m. lapkričio 30 d. Belgrade, Jugoslavijoje (dabar Serbija). Ji geriausiai žinoma dėl savo ribas peržengiančių performansų, kurie meta iššūkį fizinėms ir psichinėms riboms, taip pat dėl savo novatoriško darbo performanso meno srityje.


          Savo meninę karjerą Abramović pradėjo septintojo dešimtmečio pabaigoje ir aštuntojo pradžioje, kai studijavo Belgrado dailės akademijoje. Jai įtaką darė tokių menininkų kūryba kaip Josephas Beuysas ir Yoko Ono, kurie eksperimentavo su netradicinėmis ir dažnai konfrontacinėmis meno formomis.


          Ankstyvaisiais karjeros metais Abramovič dirbo su Ulay, kolega performanso menininku, kuris tapo jos ilgamečiu bendradarbiu ir romantišku partneriu. Kartu jie sukūrė keletą novatoriškiausių ir kontroversiškiausių darbų performanso meno istorijoje. Vienas garsiausių jų darbų buvo "Imponderabilia" (1977 m.), kuriame jie stovėjo nuogi tarpduryje ir privertė žiūrovus įsiterpti tarp jų, kad galėtų įeiti į kambarį.


          Aštuntajame ir devintajame dešimtmetyje Abramovič ir toliau plėtė performanso meno ribas, savo kūną naudodama kaip pagrindinę mediją savo darbams. Siekdama ištirti žmogaus kūno ir proto ribas, ji dažnai susidurdavo su ekstremaliomis fizinėmis sąlygomis, tokiomis kaip badavimas, miego trūkumas ir savęs žalojimas.


          2000-ųjų pradžioje menininkė pradėjo daugiau dėmesio skirti technologijų naudojimui savo kūryboje, įtraukdama tokius elementus kaip vaizdo, garso ir interaktyvios instaliacijos. Ji taip pat pradėjo bendradarbiauti su kitais menininkais ir muzikantais, įskaitant dainininką Antony Hegarty ir režisierių Robertą Wilsoną.


          2010 m. Abramovič sulaukė tarptautinės šlovės, kai Niujorko Modernaus meno muziejuje surengė retrospektyvinę parodą „The Artist is Present". Ši paroda, kurioje menininkė kelias valandas nejudėdama sėdėjo ant kėdės, o lankytojai paeiliui sėdėjo priešais ją, sulaukė didžiulės kritikų ir komercinės sėkmės, pritraukė tūkstančius lankytojų ir sukėlė daugybę memų ir parodijų.


          Šiandien Abramović laikoma viena svarbiausių ir įtakingiausių šių laikų performanso menininkių. Jos darbai ir toliau įkvepia ir meta iššūkius menininkams, mokslininkams ir žiūrovams visame pasaulyje. Ji yra pelniusi daugybę apdovanojimų ir garbės ženklų, įskaitant 2019 m. Venecijos bienalės „Auksinį liūtą" už viso gyvenimo nuopelnus.