NUOLAIDŽIAUJAM – ypatingi pasiūlymai už gerą kainą! RINKIS ČIA >>>
Pegasas
Nemokamas pristatymas nuo 30 Eur
Nemokamas atsiėmimas tą pačią darbo dieną
Išskirtiniai pasiūlymai Pegaso klubo nariams
Saugus pirkimas

Įtaigi viešoji komunikacija

Neįvertinta
  • Tik knygynuose
31.99
Šios prekės pristatyti nėra galimybės, tačiau ją galite įsigyti

Apie prekę

Studijų dalykai, skirti komunikacijos kompetencijai ugdyti, aukštosiose mokyklose yra itin populiarūs renkantis alternatyviai ir laisvai pasirenkamus dalykus, nes komunikacijos kompetencijos svarbą ir tobulinimo poreikį jaučia kiekvienas, kai reikia kalbėti viešai, dalyvauti derybose, užmegzti ir palaikyti ryšį, bendradarbiauti, priimti sprendimus ir t. t.


Vadovėlyje nagrinėjami trys esminiai šios kompetencijos formavimo aspektai: efektyvi komunikacija su auditorijomis, neverbalinės komunikacijos priemonės ir svarba siekiant komunikacijos rezultatų, asmeninio brendo (prekės ženklo) formavimo skirtinguose kontekstuose ir situacijose technologijos.


Pirmajame skyriuje „Komunikacijos samprata ir teorinė prieiga“ apžvelgiami pagrindiniai komunikacijos mokslo terminai ir sąvokos, nagrinėjami komunikacijos proceso elementai, aptariami komunikacijos lygmenys pagal komunikacijos proceso dalyvių tipus, atskleidžiami pagrindinių komunikacijos studijų mokyklų ypatumai, nagrinėjami komunikacijos proceso planavimo ir efektyvaus valdymo apsektai.


Antrajame skyriuje „Komunikacija su auditorijomis“ aptariamos viešojo kalbėjimo ištakos, apžvelgiami kalbos planavimo etapai, atskleidžiami kalbos sakymo, teksto priemonių vartojimo, priklausomai nuo intencijos ir auditorijos tipo, ypatumai, aptariami argumentavimo principai.


Trečiajame skyriuje „Asmens komunikacija skirtinguose kontekstuose ir situacijose“ pateikta medžiaga padės vadovėlio skaitytojams atsakyti į klausimą, kaip kryptinga komunikacija padeda kurti norimą įvaizdį, taip pat padės formuoti ir tobulinti bendravimo telefonu, elektroninių ir dalykinių laiškų rašymo, efektyvaus bendravimo su žiniasklaida, konstruktyvaus bendradarbiavimo su skirtingos aplinkos ir skirtingų kultūrų atstovais gebėjimus.


Kiekvieno skyriaus pabaigoje – naudotos literatūros šaltinių sąrašas ir užduotys, skirtos komunikacijos mokslo žinioms įsivertinti, gebėjimams formuoti ir tobulinti.


Vadovėlyje taip pat pateikiamas jame vartojamų terminų žodynėlis.

Realios prekės išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo esančios nuotraukoje. Prekės, kurias gausite, gali būti kitokioje pakuotėje bei kitokios išvaizdos ar formos.
Autoriai
Leidykla
Architekto Gedimino Baravyko fondas, VšĮ
Leidimo metai
2023-12-19
Puslapių skaičius
304
Matmenys
16,7x23,5x2,3
Spalvingumas
Nespalvotas
Leidinio kalba
Lietuvių
Prekės kodas
000000000002194221
EAN kodas
9786094763359
ISBN kodas
9786094763359
Įtaigi viešoji komunikacija

Įtaigi viešoji komunikacija

Neįvertinta
  • Tik knygynuose
31.99
Šios prekės pristatyti nėra galimybės, tačiau ją galite įsigyti
Ši prekė dar neturi įvertinimų
Palikite atsiliepimą pirmieji