Naujas „Pegaso“ etapas: atnaujintas prekės ženklas ir ambicija tapti patirčių erdve visoms kartoms

Didžiausias šalies knygynų tinklas „Pegasas“ pradeda naują etapą atnaujindamas savo vizualinį identitetą ir į naujas vartotojų patirtis investuodamas 500 tūkstančių Eur. Pasak įmonės vadovės Jurgos Sakalauskaitės, tai natūralus žingsnis, nes įmonės prekės ženklas buvo nekeistas du dešimtmečius, o knygynų flagmano etiketė įpareigoja diktuoti rinkos naujoves.
„Kai 2003‑iaisiais buvo sukurtas pirmasis „Pegaso“ tinklo logotipas ir atidaryti pirmi knygynai, skaitmeninės knygos dar buvo futuristų vizija, dabar gi turime skaitytoją, kuris be įprasto popierinio romano turi ir audioknygą bėgiojimui, ir elektroninę knygą kelionei. Per du dešimtmečius nemenkai užaugome ir tapome tendencijų formuotojais: pirmieji rinkoje į asortimentą įsivedėme ne knygų prekių kategorijas ir vinilines plokšteles, pirmieji sukūrėme garsinių ir elektroninių knygų programėlę, vis dar vieninteliai siūlome knygų prenumeratos paketą verslui, kai už sutartą mokestį periodiškai įmonėms pristatome knygas, taip pat fiziniuose knygynuose iki šiol išlaikome didžiausią jaunimui aktualių manga bei komiksų asortimentą. Nepaisant to, laikai keičiasi, technologijos nestovi vietoje, tad natūralu, kad ir mūsų identitetas turi atsinaujinti“, – pokyčių priežastis vardija J. Sakalauskaitė.
Naujasis prekės ženklas sukurtas bendradarbiaujant su kūrybos agentūra „Godspeed“ – jame išryškintas sparno simbolis, kuris simbolizuoja greitį, žinių sklaidą ir nuolatinį įkvėpimą. Tai vizualus priminimas, kad, nepriklausomai nuo formato ar skaitytojo amžiaus, knyga vis dar gali nustebinti.
Pasak J. Sakalauskaitės, investuota ne tik į kosmetinį atsinaujinimą. Pokytis pradedamas nuo akivaizdžiausių dalykų – pagal šiuolaikines tendencijas atnaujintas „Pegaso“ internetinis puslapis ir programėlė, kurioje už prenumeratos mokestį galima įsigyti norimas garsines bei elektronines knygas. Kitas svarbus pokytis – nuo šiol „Pegaso“ knygynuose didžioji dauguma knygų ir kitų prekių nebebus žymimos kainų etiketėmis.
„Knyga vis dar išlaiko vienos geriausių dovanų statusą, tačiau mums, lietuviams, pokalbiai apie pinigus vis dar yra tabu, todėl dažniausiai kainos etiketę nuo dovanų nuplėšiame. Tai, be jokios abejonės, nepadeda knygų viršeliams, nėra tvaru, o galų gale – nesukuria mūsų pirkėjams jokios pridėtinės vertės. Panaikinus lipnias kainų etiketes, jie be išankstinių nuostatų apie daikto vertę galės tyrinėti knygyno asortimentą, o sudominusios prekės kainą visada galės sužinoti specialiai tam įrengtais skaneriais. Kad apsipirkimas būtų dar efektyvesnis, skubantys už prekes Vilniaus „Akropolio“ knygyne galės susimokėti naujai įrengtose savitarnos kasose.
Kaip knygynas, esame kultūros centras, į kurį žmogus užsuka ne tik kažko įsigyti, bet ir pasitarti, atrasti naujų dalykų ir sudalyvauti vykstančiuose renginiuose, todėl mūsų ambicija – tapti miesto erdve greta namų ir darbo, į kurią norisi sugrįžti. Jau dabar mūsų pardavimų statistika rodo, kad 7 iš 10 pirkimų įvyksta fiziniuose knygynuose, tad tikime, kad e-komercijos laikais sukurdami šiuolaikišką erdvę, kurioje turiniu įvairiomis formomis gali mėgautis Z kartos jaunuolis ir reikiamų dalykų atrasti pirmoko mama, šios statistikos bent nepabloginsime“, – teigia „Pegaso“ vadovė J. Sakalauskaitė.
Iki šių metų rudens pagal naują koncepciją bus atnaujinta dauguma iš 26 „Pegaso“ tinklo knygynų.
Taip pat skaitykite
Visos naujienos


