Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip mažoms įmonėms uždirbti didelį pelną
Sandėlyje
- Juodosios savaitės pasiūlymas
-50%
9,09 €
18,19 €
Kainos el. parduotuvėje Pegasas.lt ir Pegaso fiziniuose knygynuose gali skirtis.
Atsiėmimas knygyne
0,00 €
Paruošime kitą darbo dieną
NEMOKAMAI
Atsiėmimas paštomate
nuo 0 € iki 2,75 €
Išsiųsime per 2-4 d. d.
Užsakymams nuo 30 € NEMOKAMAI
Pristatymas kurjeriu
nuo 0 € iki 3,49 €
Išsiųsime per 2-4 d. d.
Užsakymams nuo 30 € NEMOKAMAI
Apie prekę
Jay Conrad Levinson knyga „Partizaninis marketingas“ – rinkodaros vadovas transformavęs tradicinius reklamos metodus. Ši knyga įnešė revoliucinių pokyčių į marketingo sritį, atverdama naujas galimybes įvairioms įmonėms – nuo startuolių iki stambių korporacijų. J. C. Levinson pateikia išskirtinę rinkodaros strategiją, paremtą kūrybiškais sprendimais, leidžiančiais pasiekti maksimalių rezultatų su minimaliais resursais.
„Partizaninio marketingo“ esmė – gebėjimas kurti išskirtinę vertę be didžiulio biudžeto. J. C. Levinson siūlo alternatyvą brangioms tradicinėms reklamos kampanijoms ir skatina pasitelkti kūrybiškumą, asmeninius ryšius, socialinius tinklus bei nemokamus ar nebrangius reklamos kanalus. Autorius pabrėžia, kad efektyvi rinkodara priklauso ne nuo turimų lėšų, o nuo gebėjimo originaliai mąstyti.
Nors knyga parašyta prieš kelis dešimtmečius, Jay Conrad Levinson idėjos lengvai pritaikomos šiomis dienomis, kai socialiniai tinklai tampa puikiu partizaninio marketingo įrankiu, leidžiančiu greitai, efektyviai ir nebrangiai pasiekti tikslinę auditoriją.
Levinson pateikia daugiau nei 100 praktinių ir lengvai įgyvendinamų patarimų, kaip pasiekti didesnį poveikį su mažesniais ištekliais. Autorius pabrėžia, kad rinkodara – ne vienkartinis veiksmas, o ilgalaikė strategija, kurioje svarbu tegu ir nedidelės, tačiau kasdienės pastangos.
Knygoje taip pat rasite strateginių patarimų, kaip sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą. Autorius ragina atidžiai stebėti rinkos tendencijas ir konkurentus, tačiau svarbiausia – išnaudoti savo unikalumą ir kūrybiškumą. Šis požiūris neapsiriboja mažą biudžetą turinčiomis įmonėmis – knygos idėjas sėkmingai pritaikys tiek pradedantieji, tiek dideli verslo žaidėjai.
APIE AUTORIŲ
Jay Conrad Levinson – vienas įtakingiausių rinkodaros specialistų, formavusių naują požiūrį į verslo reklamą ir marketingą. Jo sukurta „partizaninio marketingo“ koncepcija tapo esmine smulkiojo ir vidutinio verslo sėkmės strategija visame pasaulyje. Levinson dirbo su tokiais tarptautiniais prekių ženklais, kaip „Coca-Cola“, „Pepsi“ bei „Procter & Gamble“, dėstė rinkodarą prestižiniuose universitetuose. Jis yra daugiau nei 30 knygų, išverstų į daugybę kalbų, autorius. „Partizaninis marketingas“ išlieka jo svarbiausiu ir labiausiai cituojamu kūriniu, skirtu visiems, siekiantiems įgyti konkurencinį pranašumą modernioje rinkodaros aplinkoje.
Realios prekės išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo esančios nuotraukoje. Prekės, kurias gausite, gali būti kitokioje pakuotėje bei kitokios išvaizdos ar formos.
Autoriai
Leidykla
Liūtai ne avys
Vertėjas
Vilma Kačerauskienė
Leidimo metai
2024-12-06
Viršelio tipas
Kietas
Puslapių skaičius
576
Matmenys
22x15x2,5
Spalvingumas
Dvispalvis
Pav. originalo kalba
Guerilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from
Leidinio kalba
Lietuvių
Prekės kodas
000000000002196449
EAN kodas
9786094931147
ISBN kodas
9786094931147

Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip mažoms įmonėms uždirbti didelį pelną
Sandėlyje
- Juodosios savaitės pasiūlymas
-50%
9,09 €
18,19 €
Kainos el. parduotuvėje Pegasas.lt ir Pegaso fiziniuose knygynuose gali skirtis.
Atsiliepimai
Viktorija
2025-03-20
Autentiškas komentaras
Puiki knyga norintiems pasisemti idėjų verslo plėtojimui, įvaizdžio formavimui. Verslo tiesos ir "taisyklės" aprašytos tiksliai, suprantamai ir nenuobodžiai.