Prekybos marketingas (2)
- Juodosios savaitės pasiūlymas
Apie prekę
Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.
Realios prekės išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo esančios nuotraukoje. Prekės, kurias gausite, gali būti kitokioje pakuotėje bei kitokios išvaizdos ar formos.
Autorius
Leidykla
Eugrimas
Leidimo metai
2005-01-01
Viršelio tipas
Minkštas
Puslapių skaičius
392
Matmenys
24x17,6x1,9
Spalvingumas
Nespalvotas
Pav. originalo kalba
Prekybos marketingas (2)
Leidinio kalba
Lietuvių
Prekės kodas
000000000002121316
EAN kodas
9789955682059
ISBN kodas
9955682051

Prekybos marketingas (2)
- Juodosios savaitės pasiūlymas
Ši prekė dar neturi įvertinimų
Palikite atsiliepimą pirmieji