Apie prekę
Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.
Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.
Sprendimas - rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.
Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.
Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.
VIENĄ KLIENTĄ PAVERSKITE DVIEM, O DU – KETURIAIS.
Realios prekės išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo esančios nuotraukoje. Prekės, kurias gausite, gali būti kitokioje pakuotėje bei kitokios išvaizdos ar formos.
Autorius
Leidykla
Tobulėjimo projektai
Leidimo metai
2018-03-13
Viršelio tipas
Kietas
Puslapių skaičius
141
Matmenys
21,6x15x1,5
Spalvingumas
Nespalvotas
Leidinio kalba
Lietuvių
Prekės kodas
000000000002175734
EAN kodas
9786098210071
ISBN kodas
9786098210071
Atsiliepimai
Viktorija
2019-06-29
Neautentiškas komentaras
Įkvepianti, tačiau šiek tiek per daug abstrakti ir gal net paviršutiniška. Labai lengvai skaitoma, laisvalaikio knyga.
Laura
2019-01-14
Neautentiškas komentaras
Tai knyga, kuria perskaiciau labai "skaniai" kaip romana ir noreciau dar. Labai sauniai parasyta, be jokiu sudetingu nesuprantamu terminu. Paprastu tekstu. Viskas pasidare daug aiskiau. Rekomenduoju visiems startuoliams ir ne tik.
Laima
2018-04-18
Neautentiškas komentaras
Labai informatyvi knyga. Puikiai atskleidžia, kad tradicinė rinkodara be skaitmeninės rinkodaros toli nebenužengs.
