Pegasas


Pegasas

Tigro jausmas. Tobuli dubens dugno raumenų treniravimo pratimai jai ir jam

  • -25%Klubo nariams
11,47 
Pegaso klube sutaupykite 3,82  (-25%)
15,29 
  • Atsiėmimas knygyne
    nuo 0 – 1.99 €

    Atsiimkite per 2-4 d.d.

    Nemokamas atsiėmimas užsakymams nuo 20 €

  • Atsiėmimas paštomate
    nuo 0 – 2.49 €

    Atsiimkite per 3-5 d.d.

    Nemokamas atsiėmimas užsakymams nuo 30 €

  • Pristatymas kurjeriu
    nuo 0 – 3.49 €

    Pristatysime per 3-5 d.d.

    Nemokamas pristatymas užsakymams nuo 30 €

Apie prekę

GALIA, SKLINDANTI IŠ KŪNO GILUMOS

 

„Tigro jausmas“ — tai greita, patikima ir smagu. Jau po pirmosios treniruotės patirsite juntamą poveikį, o pokyčius pastebėsite po trijų savaičių. Natūralus energingas grakštumas — atradę dubens dugną, pasijusite darbingesni, lankstesni, patirsite gyvenimo džiaugsmą ir malonumą lytiškai santykiaudami. Terapinis lengvasis kultūrizmas — tikslingi dubens dugno pratimai, be kita ko, esant silpnai pūslei, nelaikant šlapimo, iškilus keblumų dėl orgazmo, skundžiantis nugara. Vyrams ir moterims.

 

NUOSTABUS KŪNO SĄMONINGUMAS 

Pirma: dubens dugno raumenys yra labai svarbūs sveikatai, laikysenai ir grožiui. Antra: atliekant tinkamus pratimus, yra paprasta nuolat ir prasmingai treniruoti dubens dugno raumenis. Trečia: treniruotė teikia malonumo ir leidžia pajausti nuostabų kūno sąmoningumą. Už kūno pažinimą esu dėkinga visiems savo pačios atradimams. Iš pradžių savo kūno, vėliau — vyrų ir moterų, kurie ateidavo pas mane treniruotis. Paskui — vyrų ir moterų, kurie norėjo, kad aš juos mokyčiau. Mano darbo metodas išliko toks pat: manau, kad viskas yra įmanoma, ir nieko neatmetu. Nedarau jokių prielaidų, taigi savo darbo nespraudžiu į kokius nors rėmus. Atradusi kažką nauja — savyje ar kituose žmonėse bei per juos, noriu tai patikrinti. Padariusi atradimą, ieškau anatominio paaiškinimo sąsajų. –Benita Cantieni



 

TRENIRUOČIŲ PROGRAMA

 Pirmoji dalis.
Tai trumpas skyrius apie CANTIENICA® principus ir pagrindines stovėjimo, sėdėjimo, gulėjimo ir klūpėjimo padėtis. Galite jas iš karto pritaikyti savo kasdieniame gyvenime, nes taip reikia: viską daryti kasdien. Treniruodamiesi parengsite savo kūną judėti — visada ir visur. Šis parengtasjudėti kūnas norės tai daryti, išjudins jus tada, kada tik jam reikės, arba tiesiog šiaip.

 

Antroji dalis. 

Programa pradedantiesiems „Atrasti dubens dugną“ yra sukurta visiems, kurie pirmą kartą praktikuos CANTIENICA® metodą. Tai trunka apie 20 minučių ir, kūnui esant skirtingose padėtyse, priartina prie išangės keliamojo raumens (levator ani). Jeigu jums bus nemalonu daryti kokį nors pratimą arba nejausite jokio poveikio, pereikite prie kitos padėties, o praleistą pratimą pabandykite atlikti vėliau. 

 

Trečioji dalis. 

„Tigro jausmas su galia“ — tai intensyvi programa vyrui ir moteriai. Ji suplanuota apytikriai 45 minutėms. Pirmam bandymui turėsite skirti tikriausiai gerą valandą, bet kai tik išmoksite pratimus, jums prireiks mažiau laiko norimai tiksliai padėčiai užimti. Įvairūs variantai leis pritaikyti pratimus pagal norą ir galimybes, galėsite juos supaprastinti arba sudėtingiau atlikti. 

 

Ketvirtoji dalis. 
Į kasdienę veiklą turite įterpti tris trumpas programas. 7 minutės gulint — tai puikus pabudimas pradedant dieną. 7 minutės sėdint — galite atlikti darbo vietoje arba per atokvėpio pertraukėles. Laikysenos ir kvėpavimo fokusavimas pagerina sugebėjimą susikaupti. Trečioji 7 minučių programa — pratimai stovint ir judant.

 

Su sąlyga, kad sąžiningai dirbsite, treniruočių programa gali sušvelninti daug esamų simptomų arba jie gali visiškai išnykti. Programa apima nurodymus savigydai, kai yra tokie nusiskundimai:

  • Sąnarių artrozės 
  • O formos kojos, X formos kojos
  • Pėdų deformacijos
  • Kelių skausmai
  • Perkreipta dubens padėtis
  • Skirtingo ilgio kojos dėl perkreiptos dubens padėties
  • Organų nusileidimas
  • Išmatų ir šlapimo nelaikymas
  • Prostatos padidėjimas
  • Šlapimo pūslės problemos
  • Nugaros skausmai
  • Strėnų gėla (lumbagas)
  • Išijo sindromas
  • Kriaušinio raumens (m. piriformis) sindromas
  • Uodegikaulio sindromas
  • Stuburo iškrypimas
  • Juosmens slankstelių problemos
  • Tarpslankstelinių diskų išvaržos 
  • Hemoroidai
  • Impotencija
  • Keblumai patirti orgazmą
  • Problemos dėl juosmens raumens
  • Silpna kirkšnis 
  • Išorinio ir vidurinio dubens dugno sluoksnių spazmai
  • Makšties susitraukimai (vaginizmas)
  • Silpna šlapimo pūslė
  • Sunkios kojos

Realios prekės išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo esančios nuotraukoje. Prekės, kurias gausite, gali būti kitokioje pakuotėje bei kitokios išvaizdos ar formos.
  • Autorius
    Benita Cantieni
  • Leidykla
    Jotema UAB
  • Vertėjas
    Auksė Noreikienė
  • Leidimo metai
    2017-02-01
  • Viršelio tipas
    Minkštas
  • Puslapių skaičius
    176
  • Formatas
    26x20x1,2
  • Spalvingumas
    Spalvotas
  • Pav. originalo kalba
    Tigerfeeling: Das perfekte Beckenbodentraining für sie und ihn
  • Originalo kalba
    Vokiečių
  • SKU
    000000000002170338
  • EAN kodas
    9789955136583
  • ISBN kodas
    9789955136583

Palikite atsiliepimą pirmieji

Jus taip pat gali sudominti


Neseniai peržiūrėtos prekės

Meniu
Turite klausimų? Susisiekite su mumis